Service Informasjon

Åpningstider verksted

Åpningstider..........................:  Trykk her for mer info

 

Verkstedsadresse..................: Sørlia 11, 5223 Nesttun (se kart)

 

Kontakt

epost....................     ...............: service@skutle.eu

Telefon.....................................: 55 13 20 40

Bruk gjerne Kontaktskjema

 

Sendingsadresse....................: Skutle Service, Postboks 129 Midtun, 5843 BERGEN

 

Vi har p.g.a.stor pågang, fått behov for å innføre et bookingsystem. Der vil du kunne velge mellom ledig datoer for service.

 

Innlevering: 

  • Ønsker du service på ditt produkt, må du booke tid i kalenderen.
  • På grunn av lagerkapasitet, ønsker vi helst å få innlevert app. 7 til 10 dager før booking dato.
  • Du betaler en minstepris ved innlevering av produkt (se priser ved booking )

Vi forbeholder oss retten til å avslå en service om vi finner det nødvendig. Mange produkter er kompliserte som gjør at det er ressurskrevende å finne feilen, det har vi ikke kapasitet til.

 

Utlevering:

  • Vær obs på at ferdig produkt må hentes innen 14 dager. Etter 14 dager påløper lagerleie, dette fordi det opptar vår lagerkapasitet.
  • Produkter som ikke er hentet innen 3 måneder, blir solgt eller kassert.

 

Har du spørsmål kan du finne svar her eller du kan kontakte oss via epost, kontaktskjema eller telefon.  


FORUNDERSØKELSE

Ved forundersøkelse er man nødt til å åpne apparatet, finne feilen, sjekke delepriser hos leverandør, kalkulere jobben, for så å kontakte kunden. Dette tar selvfølgelig tid og er gjerne den vesentlige delen av reparasjonen.

For små produkter er det fast pris. Store produkter f.eks. keyboard, aktive høyttalere osv. blir fakturert etter medgått tid. (se priser under) 

Faktorer som servicevennlighet og kompleksitet avgjør hvor lang tid vi bruker.  

 

Skal apparatet repareres, vil prisoverslaget inngå i totalprisen.

SERVICE

De fleste av våre reparasjoner ligger mellom 1,5 til 3 timer.

Vi får endel spørsmål via epost, om hva reparasjonen vil koste for deres produkt. Det er selvsagt umulig for oss å svare på, før vi får undersøkt apparatet og konstatert hva som er defekt.  (se forundersøkelse)

 

Selv om tilbud og estimater er ment å være så nøyaktige som mulig, kan selve reparasjonen av elektroniske systemer avdekke ytterligere, tidligere ukjente feil, som hindrer varen i å fungere etter hensikten.

Skutle Elektronikk forbeholder seg retten til å tillegge 10% av estimert pris, eller avbryte en reparasjon hvis tilleggsreparasjonen ikke er teknisk eller kommersielt forsvarlig. 

 

  • Normal service. Vanlig service med kø
  • Hasteservice.  For deg som har dårlig tid og trenger rask reparasjon. Påbegynt innen 5 virkedager.

 


PRISER

  • Priser finner du ved booking

 


INNLEVERING / INNSENDING AV APPARATER

Apparater kan innleveres på vårt verksted, eller sendes til vår adresse som du finner under.

Ved større ting som El.piano / Keyboard m.m. må det avtales på forhånd før innlevering, p.g.a. lagerkapasitet.

Det er viktig å pakke godt, samt at esken må være stor nok for varen. (ikke bruk flere esker som er tapet sammen) 

  • Rull inn varen i bobleplast. Ikke bruk isopor da dette smuldres opp under sending og skaffer merarbeid for oss. Kunden blir fakturert for bobleplast hvis det mangler i sending. 
  • Høyttalerelementer monteres med membran mot membran med strips i (minimum 2) hull for å holde sammen. På denne måten bli membran beskyttet.

Send oss en epost, med info om sporingnummeret på pakken.

   

Produkter hvor vi ikke tilbyr service:

  • Video produkter (videospillere, kamera ++)
  • TV 
  • AV (app.som kombinerer audio og video) Disse produktene er ofte tidkrevende og lite servicevennlig. Bruk merkeverksted, de kjenner produktet.
  • Printer

 

Her kan du lese vilkår