Spørsmål: Hva koster det å få reparert mitt produkt
Svar: Det kan vi ikke svare på før vi har undersøkt ditt apparat hos oss. Velg forundersøkelse. Noen produkter lar seg ikke reparere pga. det ikke er regningsvarende eller at vi
ikke får tak i deler.
Spørsmål: Kan dere reparere mitt produkt.
Svar: Er du usikker, bruk vårt kontaktskjema. Vi reparerer ikke følgende:
- Video produkter (videospillere, kamera ++)
- TV
- AV (app.som kombinerer audio og video) Disse produktene er ofte tidkrevende og lite servicevennlig. Bruk merkeverksted, de kjenner produktet.
- Printere
Spørsmål: Jeg prøver å ringe dere men får ikke svar
Svar: Bruk kontaktskjema
Spørsmål: Jeg er bortreist i løpet av 14 dager før avtaledato og kan ikke levere
Svar: Prøv å få en av dine kontakter til å levere eller kontakt oss for en løsning
Spørsmål: Jeg får ikke hentet innen 14 dager etter ferdig serviceoppdrag.
Svar: Prøv å få en av dine kontakter til å levere eller kontakt oss for en løsning
Spørsmål: Jeg får ikke hentet mellom 09.00 - 15.00 / Man-Tirs.
Svar: Prøv å få en av dine kontakter til å hente
Spørsmål: Jeg finner ikke ledig tid i kalenderen
Svar: Ja, vi har mye å gjøre, men prøv igjen om noen dager. Vi har gjort det slik at reservasjoner ikke kan avtales mer enn 50 dager frem i
tid.