Ofte stilte spørsmål

 

Spørsmål: Hva koster det å få reparert mitt produkt

Svar: Det kan vi ikke svare på før vi har undersøkt ditt apparat hos oss. Velg forundersøkelse. Noen produkter lar seg ikke reparere pga. det ikke er regningsvarende eller at vi ikke får tak i deler.

 

Spørsmål: Kan dere reparere mitt produkt.

Svar: Er du usikker, bruk vårt kontaktskjema. Vi reparerer ikke følgende:

  • Video produkter (videospillere, kamera ++)
  • TV 
  • AV (app.som kombinerer audio og video) Disse produktene er ofte tidkrevende og lite servicevennlig. Bruk merkeverksted, de kjenner produktet.
  • Printere

Spørsmål: Jeg prøver å ringe dere men får ikke svar

Svar: Bruk kontaktskjema

 

Spørsmål: Jeg er bortreist i løpet av 14 dager før avtaledato og kan ikke levere

Svar: Prøv å få en av dine kontakter til å levere eller kontakt oss for en løsning

 

Spørsmål: Jeg får ikke hentet innen 14 dager etter ferdig serviceoppdrag.

Svar: Prøv å få en av dine kontakter til å levere eller kontakt oss for en løsning

 

Spørsmål: Jeg får ikke hentet mellom 09.00 - 15.00 / Man-Tirs.

Svar: Prøv å få en av dine kontakter til å hente 

 

Spørsmål: Jeg finner ikke ledig tid i kalenderen

Svar: Ja, vi har mye å gjøre, men prøv igjen om noen dager. Vi har gjort det slik at reservasjoner ikke kan avtales mer enn 50 dager frem i tid.